VÍKENDOVÉ KURZY PRO VEŘEJNOST:

„Pryč s bolestí zad!“

Stěžuje si vaše partnerka každý večer na bolesti hlavy? Bolí vašeho partnera z každodenní práce u počítače nebo při manuální činnosti záda? Jste vy sami z celodenní práce ztuhlí, bolí vás záda, trpíte migrénami a nemáte čas zajít si k fyzioterapeutovi?  Jednoduchými zákroky a cviky můžete pomoci svému partnerovi/partnerce i sami sobě. V našem kurzu si osvojíte dovednosti základních fyzioterapeutických postupů, které lze snadno využít pro domácí léčbu a automobilizaci v každodenních podmínkách bez drahých pomůcek a nákladných procedur.

Náš víkendový kurz:

• Mohou navštěvovat sehrané páry ale i jednotlivci
  • Koná se v příjemném prostředí rodinného penzionu, cca 40 km od Prahy
  • Obsahuje teoretickou úvodní část, ve které získáte řadu důležitých informací o lidském těle
  • Nabídne dostatek prostoru pro praktické ukázky, vše si vyzkoušíte a naučíte se vnímat své tělo, prožívat tělo druhých, cítit a zmírňovat bolest, naučíte se konkrétně pomoci.
  • Může být skvělým tipem na vánoční dárek pro vás i vaše blízké a opravdu užitečně stráveným víkendem, který vás obohatí na celý život. V případě zájmu vám rádi zašleme dárkový poukaz

TERMÍNY KURZU

• 31.10. – 02.11. 2014

Na kurzy se můžete přihlásit pomocí e-mailu či telefonicky (viz stránka Kontakt).

CENA KURZU

• 3500 CZK/osobu, v ceně je kurzovné, ubytování na dvě noci a polopenze od páteční večeře do nedělního oběda

PRŮBĚH KURZU

Pátek

• Příjezd v pátek večer do 19:00
  • 19:30 seznamovací raut s úvodní přednáškou (cca. dvě hodiny) Seznámení s náplní kurzu, anatomie a fyziologie lidského těla + závěrečná debata, volný program.

Sobota

• Snídaně do 9:00
  • Začátek kurzu v 9:30
  • Bolesti krční páteře a s tím související symptomy (např. bolesti hlavy, lehké závratě, omezení hybnosti)
  • Bolesti hrudní páteře, blokády žeber, „ztuhlé“ svaly a bolestivé body ve svalech podél páteře, omezení hybnosti.

Neděle

• Snídaně do 9:00
  • Začátek kurzu v 9:30
  • Bolesti bederní páteře, sakrálního kloubu, kyčelních kloubů a pánevní oblasti
  • Odjezd v 15:00

S sebou nepotřebujete nic víc než pohodlné oblečení a tužku a papír na případné poznámky.