DÁRKOVÉ POUKAZY

Poukaz na rehabilitační terapiiPoukaz na víkendový kurz

Nabízíme vám nově možnost zakoupení poukazů na terapii v soukromé ordinaci Bitnar na Kladně a na víkendové kurzy „Pryč s bolestí zad“, které mohou být ideálním a skutečně přínosným dárkem pro vaše blízké, přátele či kolegy.

Poukaz na rehabilitační terapii

Tento poukaz může být určen pro libovolný počet terapií v naší ordinaci a rozhodně ideálním dárkem pro všechny, které trápí akutní či chronické bolesti zad, kloubní blokády, bolesti horních i dolních končetin, ramenního pletence, kyčelních a jiných kloubů nebo si stěžují na migrény, závratě, pálení žáhy, poruchy polykání, poruchy svěračů apod. Vhodným dárkem bude i v případě pooperačního či poúrazového stavu pacienta či pro léčbu hybnosti a spastického syndromu po CMP i při dalších neurologických onemocněních centrální nervové soustavy.

Termín návštěvy můžete určit vy sami, či si obdarovaný posléze zavolá na číslo uvedené na poukazu a objedná se dle svých časových možností.

Poukaz na rehabilitační terapii

Poukaz na víkendový kurz

Tento poukaz může být originálním dárkem a zároveň příjemně a navýsost přínosně stráveným víkendem, na kterém se obdarovaný naučí vnímat a lokalizovat bolest na svém těle i na těle druhých, osvojí si základy technik, které tyto bolesti pomáhají odstranit a které lze snadno využít pro domácí léčbu a automobilizaci v každodenních podmínkách bez drahých pomůcek a nákladných procedur.

V teoretické části se kromě základních informací z anatomie a fyziologie lidského těla budeme věnovat mimo jiné mechanismu vzniku kloubních blokád a zvýšenému svalovému napětí, zvláště tzv. trigger pointům, neboli spoušťovým bodům, které jsou hlavním zdrojem bolesti pohybového aparátu.

Praktická část kurzu pak nabídne dostatek prostoru pro názorné ukázky, přítomní si vše vyzkoušejí a naučí se vnímat své tělo i prožívat tělo druhých, naučí se bolestivé body lokalizovat a následně na ně působit; naučí se konkrétně pomoci. Budeme se věnovat také prevenci a korekci vadného držení těla pomocí jednoduchých cviků, které lze provádět doma či zcela nenápadně i na pracovišti.

Poukaz zahrnuje kurz, ubytování a polopenzi na dva dny. Začíná se vždy v pátek večer (příjezd 18.00-19:00) a končí v neděli po obědě kolem 15:00.

Kurz probíhá přibližně dvakrát do roka v příjemném prostředí rodinného penzionu v blízkosti Slapské přehrady.

Kurz je ideální pro páry, mohou se jej však bez obav účastnit i jednotlivci.

Poukaz na víkendový kurz